Schoolshirts

De kinderen op onze basisschool dragen bij verschillende sportevenementen en tijdens het schoolreisje een goed herkenbaar schoolshirt. Dit is een groen T-shirt bedrukt met het logo van Basisschool Essesteijn. Door het dragen van dit schoolshirt zijn de kinderen van onze basisschool goed te herkennen door leerkrachten en andere begeleiders.

Je kunt dit schoolshirt bestellen in de volgende 4 maten:
- Maat S: voor kinderen van 5 – 6 jaar (breedte 36 cm; van boven tot onder 49,5 cm)
- Maat M: voor kinderen van 7 – 8 jaar (breedte 39,5 cm; van boven tot onder 51,5 cm)
- Maat L: voor kinderen van 9 – 11 jaar (breedte 43 cm; van boven tot onder 57 cm)
- Maat XL: voor kinderen van 12 – 13 jaar (breedte 43,5 cm; van boven tot onder 61,5 cm)

Bestellen kan door dit formulier in te vullen. Alleen bestellingen die zijn betaald, worden in behandeling genomen. Let op: je moet eerst betalen via de QR code en daarna op de knop verzenden klikken.

Indien je meerdere schoolshirts wilt bestellen, moet je het bestelproces meerdere keren doorlopen. Het schoolshirt kost €7,50.

Schoolshirts die zijn besteld en betaald vóór 19 april 2024 worden uitgedeeld in de week van 22 april 2024.

Schoolshirts die zijn besteld en betaald vóór 17 mei 2024 worden uitgedeeld in de week van 20 mei 2024.